Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2013 15:19 - Бъди себе си
Автор: korleone02 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 383 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   Хей, бъди това, което си - недей да играеш роля, за да се харесаш на другите. Това наистина е тъпо - ако са ти истински приятели, ще те харесват такъв, какъвто си. Ако ли не, в този момент има 6 милиарда  470 милиона  818 хиляди 671 души по света - все някой от тях е перфектният приятел, нека го потърсят! Натаниъл Хоторн е казал нещо много хубаво за двуличието, което гласи: „Нито един човек, за каквото и да е продължително време, не може да е с едно лице за себе си и с друго - пред околните, без накрая да се обърка кой образ е истинският!” Ако живееш така, с маска, значи, че потъпкваш своята съдба, своята амбиция за живот. Ние творим съдбата си. Такава ли е твоята? Да живееш живота на някой друг? Ако е така, ти си слаб, защото това е слабост - да мразиш себе си до такава степен, че да не показваш истинския си образ. Аз следвам мисълта на Робърт Луис Стивънсън, който е казал: „Не можеш да избягаш от слабостта, трябва да се бориш с нея или да умреш!” Аз това правя – боря се, защото всеки ден излизам навън и съм себе си. Не всички ме харесват, но поне знам, че тези, които са ми приятели, са с мен заради това, което съм. Мисля, че всеки човек е уникален и има нещо невероятно, на което да се възхитят околните, затова не скривайте вашия чар зад нечия чужда самоличност!

Бъди това, което си, за да не забравиш кой си всъщност и да се загубиш в мрака!




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lorchyto - :)
11.07.2013 19:02
Много правилно!! Бъди това което си, често го забравяме и е добре някой да ни го напомня!! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: korleone02
Категория: Лични дневници
Прочетен: 38982
Постинги: 28
Коментари: 15
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930